Գործնական աշխատանք, քննարկում՝
1.Ծանոթանալ, գրել նկատառումներ «Ֆիզիկական կրթություն և անվտանգ կենսագործունեություն» բնագավառի կազմակերպման կարգ
2.Հանրակրթության հետևողական նպատակի իրականացման արդյունքում, ակնկալվում է, որ շրջանավարտը «Ֆիզիկական կուլտուրա» առարկայի ուսուցման արդյունքում պետք է իմանա՝
օգտվել՝ Ֆիզիկական կուլտուրա, ուսումնական առարկայի ծրագրից (1-12-րդ դասարաններ)
3.Նկարագրել թիմային աշխատանքի առանձնահատկությունները, անհատի դերը թիմում:
4.Կազմել որևէ ընտանեկան և ակումբային նախագիծ ֆիզկուլտուրայից / սկիզբ, ավարտ/
Ակումբային գործունեության կարգ
5.Կազմել ֆիզկուլտուրայի մեկ նախագիծ, այն իրականացնել սովորողների հետ, ընթացքը և արդյունքները վերլուծել։
6.Կազմել մեկ մարզական ճամփորդության նախագիծ, այն իրականացնել սովորողների հետ, ընթացքը և արդյունքները վերլուծել։
7. Ներկայացնել ինչ հնարավարություն է տալիս միջառարկայական կապերի իմացությունը ֆիզիկական կուլտուրա առարկայի դասավանդման ժամանակ, ինչպես օգտագործել այդ կապեր, ինչպես օգտագործել կապը այս առարկաների հետ՝
- Կենսաբանություն
- Հայոց լեզու
- Մաթեմատիկա
- Ֆիզիկա
- Պատմություն
- ՆԶՊ
- Տարրական դասարաններում՝ կերպարվեստ, երաժշտություն
8.Ավանդական մոդելից զատ, ինչպես օգտագործել տեղեկատվական տեխնոլոգիաները, ֆիզիկական կուլտուրայի դասավանդման գործընթացում ( տեսական նյութեր, ուսուցանվող ֆիզիկական վարժության տեխնիկան, հայտնի մարզիկների մարզական կենսագրությունը, պատմական փաստերը)
9. Կազմել ֆիզկուլտուրայի դասի պլան գրաֆիկ կրտսեր և ավագ դպրոցի համար
10. Նկարագրել գնահատման 10 միավորանոց սանդղակի կիրառումը ֆիզիկական կուլտուրայի դասերին