Ուսուցիչների ատեստավորման կարգի մասին

«Ուսուցիչների կամավոր ատեստավորման, կամավոր ատեստավորման արդյունքով ուսուցչի դրույքաչափի և դրան հատկացվող հավելավճարի տրամադրման, կամավոր ատեստավորման հանձնաժողովի ձևավորման կարգ» կարդացի: Լավ է, որ ատեստավորումը կամավոր է, ուսուցիչը ինքը կարող է որոշել, մասնակցել թե ոչ: Ինձ հետաքրքրեց մի փաստ, օրինակ կարգում գրված է՝ «Նախնական զինվորական պատրաստվածություն», «Ֆիզկուլտուրա», «Երաժշտություն», «Կերպարվեստ», «Տեխնոլոգիա» առարկաները դասավանդող ուսուցիչների, ինչպես նաև դասվարների ատեստավորումն իրականացվում է բանավոր կամ գրավոր ընթացակարգով՝ ոլորտային մասնագետներից կազմված հանձնաժողովի կողմից՝ տվյալ ուղղությամբ մասնագիտական մանկավարժական կրթություն տրամադրող բարձրագույն ուսումնական հաստատությունում, իսկ «Ֆիզկուլտուրա» առարկան ինչպես են թեստավորում, ինչ հարցերից է կազմված թեստը: Եթե լիներ թեստի օրինակ ես մեծ սիրով կուսումնասիրեի: Դա էլ կդառնար յուրօրինակ ինքնակրթության օրինակ:

Նախագծում նպատակը պարզ արտահատված է, ես համոզված եմ, որ բոլոր մասնակից ուսուցիչները վստահ են իրենց գիտելիքների վրա և համոզված են, որ կհաղթահարեն թեստը:

Categories: Աշխատողի ստեղծած ուսումնական նյութեր | Թողնել մեկնաբանություն

Գրառումների նավարկումը

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: