Կլոր սեղան, քննարկում

Մարտի 25. ժամը

Թեման՝

  1.  Ուսումնական դասեր

Դասավանդում եմ միջին դպոցում -ում ուսումնական պարապմունքներ և ընտրությամբ գործունություն, ավագ դպրոցում -րդ դասարանում մարմնամարզության ուսումնական խմբում, քոլեջի -ին կուրսի ուսումնական պարապմունք, արևելյան դպրոցի -դասարաններում հանդես եմ գալիս որպես մենթոր ուսուցիչ

6-րդ դասարան 28 սովորող,

7-րդ սովորող 28 սովորող

8-րդ սովորող 42 սովորող

12-րդ սովորող 20 սովորող

միջին դպրոցի ընտրությամբ խումբ 15 սովորող

Կազմակերպման ձևը՝

Եթե թույլ են տալիս եղանակային պայմանները, մարզվում ենք Սեբաստիա մարզադաշտերում /վազք, նախավարժանք/, որից հետո տեղափոխվում ենք կրթահամալիրի մարզադահլիճներ և շարունակում դասի մասնագիտական մասը:

2. Լրացուցիչ կրթության խումբ`

Որպես լրացուցիչ խումբ մարզում եմ միջին դպրոցի երկարացված օրվա սովորողներին: Ձևը՝ մարզվում ենք շաբաթվա բոլոր օրերին, ժամը 15.20-ից 16.30-ը, երկուշաբթի, երեքշաբթի հինգշաբթի օրերին Վահան Ասատրյան մարզադահլիճում, մարզվում ենք ձեռքի գնդակով, չորեքշաբթի ուրբաթ օրերին ֆուտբոլի մարզադաշտում, մարզվում ենք ֆուտբոլ մարզաձևով: Մասնակցում է 15 սովորող;

անուն ազգանուն

3. Մրցումների մասնակցության, ցուցանիշ`

Կրթահամալիրի նախագծերի շրջանակներում անցկացնում եմ ներ- դասարանական ընկերական խաղեր, սպորտլանդիաներ տարբեր տարիքային խմբերում: Կրթահամալիրի շրջանակներում, որպես համագործակցային նախագիծ, բասկետբոլի մարզիչ Ալինա Թումասյանի հետ վեց տարի կազմակերպել և անցկացրել ենք Վահան Ասատրյան բասկետբոլի մրցաշարը; Կրթահամալիրից դուրս ընտրությամբ և երկարացված օրվա հանդբոլիստներով մասնակցել ենք Երևան քաղաքի մրցաշարերին որտեղ գրավել ենք երրորդ, չորրորդ տեղերը: Անցած տարի կորոնավիրուսի պատճառով մրցաշարերի քանակը եղել է սահմանափակ:

4. Վերջում` խնդիրներ( որոնց բախվում եք աշխատանքի ժամանակ) և առաջարկներ:

Հանդբոլի հետ կապված ամենամեծ խնդիրը համապատասխան մարզադահլիճի բացակայությունն է, ավելի արդյունավետ պարապմունքներ անցկացնելու համար: Մի կիսամյակը քիչ է սովորողների հետ հասնել որոշակի արդյունքների, որովհետև 4 ամիս մի մարզաձևով մարզվելուց հետո, գալիս են սովորողներ որվքեր նոր պետք է ծանոթանան մարզաձևին և ստացվում է, որ մարզիչը պետք է մեծ ջանքեր գործադրի որպեսզի նոր մարզիկներին հասցնի ավելի շուտ մարզվածների մակարդակին և ստացվում է որ մարզիչը անընդհատ սովորեցնում է մարզաձևի առաջին փուլը և կատարելագործման փուլը մնում է:

Categories: Աշխատողի ստեղծած ուսումնական նյութեր | Оставьте комментарий

Навигация по записям

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s

Создайте бесплатный сайт или блог на WordPress.com.

%d такие блоггеры, как: