Սեղանի թենիս 5-12 դասարան 2017-2018 ուս.տարի

Հինգերորդ դասարան

Լուծվող խնդիրները
1. Գիտելիքների հողորդում սեղանի թենիսի ծագման և զարգացման մասին
2. Ծանոթացնել մարզումների ընթացքում վարքի և հիգիենայի պահանջներին:
3. Ուսուցանել տեխնիկական տարրերը
Ուսումնական պլանով նախատեսված շաբաթական 3ժամը 40րոպեով իրականացվում է շաբաթական 2 անգամ 70 րոպե տևողությամբ


Ծրագրով նախատեսված բովանդակության բաշխումը ըստ ժամաքանակի
Գիտելիքների հիմունքներ 6ժամ,ընդհանուր ֆիզիկական պատրաստություն 32ժամ,հատուկ
ֆիզիկական պատրաստություն 10ժամ,տեխնիկական պատրաստություն 36ժամ,խաղային
պատրաստություն 16ժամ,նորմերի հանձնում 6ժամ,բժշկամանկավարժական զննում 2ժամ
Ուսումնական գործունեության տեսակները Ուսումնական նյութի բացատրում,ցուցադրում,
դիտում,վարժությունների կատարում,խաղային,մրցակցային,շրջանաձև մարզման մեթոդների կիրառում
Ստուգման և գնահատման կարգը
1. Հարվածներ ռակետով (բալերը ըստ հարվածների քանակի)
2. Հարվածներ աջից և ձախից
3. Հարվածներ աջից — աջ
4. Հարվածներ ձախից – ձախ
5. Սկզբնահարվածների ուսուցանում

Վեցերորդ դասարան

Լուծվող խնդիրները
1. Գիտելիքների հողորդում սեղանի թենիսի ծագման և զարգացման մասին
2. Ծանոթացնել մարզումների ընթացքում վարքի և հիգիենայի պահանջներին:
3. Ուսուցանել տեխնիկական տարրերը
4. Մշակել շարժողական ընդունակությունները
Ուսումնական պլանով նախատեսված շաբաթական 3ժամը 40րոպեով իրականացվում է շաբաթական 2 անգամ 60 րոպե տևողությամբ
Ծրագրով նախատեսված բովանդակության բաշխումը ըստ ժամաքանակի
Գիտելիքների հիմունքներ 6ժամ,ընդհանուր ֆիզիկական պատրաստություն 20ժամ,հատուկ
ֆիզիկական պատրաստություն 10ժամ,տեխնիկական պատրաստություն 34ժամ, տակտիկական պատրաստություն 10 ժամ, խաղային պատրաստություն 20ժամ,նորմերի հանձնում 6ժամ,բժշկամանկավարժական զննում 2ժամ
Ուսումնական գործունեության տեսակները Ուսումնական նյութի բացատրում,ցուցադրում,
դիտում,վարժությունների կատարում,խաղային,մրցակցային,շրջանաձև մարզման մեթոդների կիրառում
Կապը այլ առարկաների հետ Կենսաբանություն,առողջագիտություն, ֆիզիկա,ՆԶՊ
Ստուգման և գնահատման կարգը
1. Հարվածներ ռակետով (բալերը ըստ հարվածների քանակի)
2. Հարվածներ աջից և ձախից
3. ՙՏոպ-սպին ՚ հարվածներ աջից — աջ
4. Հարվածներ ձախից – ձախ
5. Սկզբնահարվածներ վերին պտույտով

Յոթերորդ դասարան

Լուծվող խնդիրները
1. Ծանոթացնել սեղանի թենիսի խաղի կանոններին
2. Հաղորդել գիտելիքներ և ձևավորել վնասվածքների դեպքում 1-ին բուժ օգնության
վերաբերյալ տեղեկություններ:
3. Մշակել շարժողական ընդունակությունները
4. Ուսուցանել անհրաժեշտ տեխնիկական և տակտիկական հնարքները
Ուսումնական պլանով նախատեսված շաբաթական 3ժամը 40րոպեով իրականացվում է
շաբաթական 2 անգամ 60 րոպե տևողությամբ
Ծրագրով նախատեսված բովանդակության բաշխումը ըստ ժամաքանակի
Գիտելիքների հիմունքներ 6ժամ,ընդհանուր ֆիզիկական պատրաստություն 18ժամ,
հատուկ ֆիզիկական պատրաստություն 18ժամ,տեխնիկական պատրաստություն 22ժամ,
տակտիկական պատրաստություն 14 ժամ, խաղային պատրաստություն 22ժամ,նորմերի
հանձնում 6ժամ,բժշկամանկավարժական զննում 2ժամ
Ուսումնական գործունեության տեսակները Ուսումնական նյութի բացատրում,ցուցադրում,
դիտում,վարժությունների կատարում,խաղային,մրցակցային,շրջանաձև մարզման մեթոդների կիրառում
Կապը այլ առարկաների հետ Կենսաբանություն,առողջագիտություն, ֆիզիկա,ՆԶՊ
Ուսումնական ճամփորդություններ ՀՀ սեղանի թենիսի հավաքական թիմի հետ հանդիպում,էքսկուրսիա Ծաղկաձորի գլխավոր օլիմպիական բազա
Ստուգման և գնահատման կարգը
1. Հարվածներ ռակետով (բալերը ըստ հարվածների քանակի)
2. Հարվածներ աջից և ձախից
3. Հարվածներ աջից — աջ
4. Հարվածներ ձախից – ձախ
5. Սկզբնահարվածների ուսուցանում

ՈՒթերորդ դասարան

Լուծվող խնդիրները
1. Սեղանի թենիսիստներին հաղորդել գիտելիքներ բժշկական և մանկավարժական
հսկողության կարևորության մասին:
2. Տեղեկություններ հաղորդել հայ թենիսիստերի հաջողությունների մասին տարբեր
մրցաշարերում
3. Ուսուցանել և կատարելագործել անհրաժեշտ տեխնիկական և տակտիկական հնարքները
Ուսումնական պլանով նախատեսված շաբաթական 3ժամը 40րոպեով իրականացվում է
շաբաթական 2 անգամ 60 րոպե տևողությամբ
Ծրագրով նախատեսված բովանդակության բաշխումը ըստ ժամաքանակի
Գիտելիքների հիմունքներ 6ժամ,ընդհանուր ֆիզիկական պատրաստություն 14ժամ,
հատուկ ֆիզիկական պատրաստություն 18ժամ,տեխնիկական պատրաստություն 22ժամ,
տակտիկակն պատրաստություն 16ժամ,խաղային պատրաստություն 24ժամ,նորմերի հանձնում
6ժամ,բժշկամանկավարժական զննում 2ժամ
Ուսումնական գործունեության տեսակները Ուսումնական նյութի բացատրում,ցուցադրում,
դիտում,վարժությունների կատարում,խաղային,մրցակցային,շրջանաձև մարզման մեթոդների կիրառում
Կապը այլ առարկաների հետ Կենսաբանություն,առողջագիտություն, ֆիզիկա,ՆԶՊ
Ուսումնական ճամփորդություններ ՀՀ սեղանի թենիսի հավաքական թիմի հետ հանդիպում,էքսկուրսիա Ծաղկաձորի գլխավոր օլիմպիական բազա
Ստուգման և գնահատման կարգը
1. Հարվածներ աջից և ձախից
2. Հարվածներ պտույտներով (TOP-SPIN) աջից և ձախից
3. Սկզբնահարվածներ աջից և ձախից
4. Հարվածներ պտույտներով (TOP-SPIN) աջից-աջ, ձախից-ձախ,խաչաձև
5. Հարվածներ (կտրած) աջից և ձախից

Իններորդ դասարան

Լուծվող խնդիրները
1. Սեղանի թենիսիստներին հաղորդել գիտելիքներ ինքնահսկման կարևորության մասին:
2. Տեղեկություններ հաղորդել հայ սեղանի թենիսիստերին հաջողությունների մասին տարբեր
մրցաշարերում
3. Ուսուցանել և կատարելագործել անհրաժեշտ տեխնիկական հնարքները
4. Ուսուցանել և կատարելագործել տեխնիկա-տակտիկական հնարքները
5. Զարգացնել բարոյակամային ընդունակությունները
Ուսումնական պլանով նախատեսված շաբաթական 3ժամը 40րոպեով իրականացվում է
շաբաթական 2 անգամ 60 րոպե տևողությամբ
Ծրագրով նախատեսված բովանդակության բաշխումը ըստ ժամաքանակի
Գիտելիքների հիմունքներ 6ժամ,ընդհանուր ֆիզիկական պատրաստություն 10ժամ,
հատուկ ֆիզիկական պատրաստություն 16ժամ,տեխնիկական պատրաստություն 18 ժամ,
տակտիկական պատրաստություն 22 ժամ,խաղային պատրաստություն 22ժամ,նորմերի հանձնում
6ժամ,բժշկամանկավարժական զննում 2ժամ
Ուսումնական գործունեության տեսակները Ուսումնական նյութի բացատրում,ցուցադրում,
դիտում,վարժությունների կատարում,խաղային,մրցակցային,շրջանաձև մարզման մեթոդների
կիրառում
Կապը այլ առարկաների հետ Կենսաբանություն,առողջագիտություն, ֆիզիկա,ՆԶՊ
Ուսումնական ճամփորդություններ ՀՀ սեղանի թենիսի հավաքական թիմի հետ հանդիպում,էքսկուրսիա Ծաղկաձորի գլխավոր օլիմպիական բազա
Ստուգման և գնահատման կարգը — քննական նորմատիվների հանձնում

Տասներորդ դասարան

Լուծվող խնդիրները
1. Սեղանի թենիսիստներին հաղորդել գիտելիքներ ինքնահսկման կարևորության մասին:
2. Տեղեկություններ հաղորդել հայ սեղանի թենիսիստների հաջողությունների մասին տարբեր
մրցաշարերում
3. Ուսուցանել և կատարելագործել անհրաժեշտ տեխնիկական հնարքները
4. Ուսուցանել և կատարելագործել տեխնիկա-տակտիկական հնարքները
5. Զարգացնել բարոյակամային ընդունակությունները
Ուսումնական պլանով նախատեսված շաբաթական 3ժամը 40րոպեով իրականացվում է շաբաթական
2 անգամ 60 րոպե տևողությամբ
Ծրագրով նախատեսված բովանդակության բաշխումը ըստ ժամաքանակի
Գիտելիքների հիմունքներ 6ժամ,ընդհանուր ֆիզիկական պատրաստություն 10ժամ,
հատուկ ֆիզիկական պատրաստություն 16ժամ,տեխնիկական պատրաստություն 18ժամ,
տակտիկական պատրաստություն 22 ժամ, խաղային պատրաստություն 28ժամ,նորմերի հանձնում
6ժամ,բժշկամանկավարժական զննում 2ժամ
Ուսումնական գործունեության տեսակները Ուսումնական նյութի բացատրում,ցուցադրում,
դիտում,վարժությունների կատարում,խաղային,մրցակցային,շրջանաձև մարզման մեթոդների
կիրառում
Կապը այլ առարկաների հետ Կենսաբանություն,առողջագիտություն,պատմություն,ֆիզիկա,ՆԶՊ
Ուսումնական ճամփորդություններ ՀՀ սեղանի թենիսի հավաքական թիմի հետ
հանդիպում,էքսկուրսիա Ծաղկաձորի գլխավոր օլիմպիական բազա
Ստուգման և գնահատման կարգը
1. Հարվածներ աջից և ձախից
2. Հարվածներ պտույտներով (TOP-SPIN) աջից և ձախից
3. Սկզբնահարվածներ աջից և ձախից
4. Հարվածներ պտույտներով (TOP-SPIN) աջից-աջ, ձախից-ձախ,խաչաձև
5. Հարվածներ (կտրած) աջից և ձախից

Տասնմեկերորդ-տասներկուերորդ դասարան

Լուծվող խնդիրները
1. Սեղանի թենիսիստներին հաղորդել գիտելիքներ ինքնահսկման կարևորության մասին:
2. Տեղեկություններ հաղորդել հայ սեղանի թենիսիստ ներին հաջողությունների մասին տարբեր
մրցաշարերում
3. Ուսուցանել և կատարելագործել անհրաժեշտ տեխնիկական հնարքները
4. Ուսուցանել և կատարելագործել տեխնիկա-տակտիկական հնարքները
5. Զարգացնել բարոյակամային ընդունակությունները
Ուսումնական պլանով նախատեսված շաբաթական 3ժամը 40րոպեով իրականացվում է
շաբաթական 2 անգամ 60 րոպե տևողությամբ
Ծրագրով նախատեսված բովանդակության բաշխումը ըստ ժամաքանակի
Գիտելիքների հիմունքներ 6ժամ,ընդհանուր ֆիզիկական պատրաստություն 10ժամ,
հատուկ ֆիզիկական պատրաստություն 16ժամ,տեխնիկական պատրաստություն 18ժամ,
տակտիկական պատրաստություն 22 ժամ, խաղային պատրաստություն 28ժամ,նորմերի հանձնում
6ժամ,բժշկամանկավարժական զննում 2ժամ
Ուսումնական գործունեության տեսակները Ուսումնական նյութի բացատրում,ցուցադրում,
դիտում,վարժությունների կատարում,խաղային,մրցակցային,շրջանաձև մարզման մեթոդների
կիրառում
Կապը այլ առարկաների հետ Կենսաբանություն,առողջագիտություն,պատմություն,ֆիզիկա,ՆԶՊ
Ուսումնական ճամփորդություններ ՀՀ սեղանի թենիսի հավաքական թիմի հետ հանդիպում,էքսկուրսիա Ծաղկաձորի գլխավոր օլիմպիական բազա
Ստուգման և գնահատման կարգը, նորմատիվների հանձնում, ստուգողական խաղ

Реклама
Categories: Աշխատողի վարած-վարելիք դասընթացների ծրագրեր | Оставьте комментарий

Навигация по записям

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s

Создайте бесплатный сайт или блог на WordPress.com.

%d такие блоггеры, как: